ОСТАННІ НОВИНИ:

Розкажу Вам дорогий читачу одну як на мене кричущу історію. Позавчора зустрівся з товаришем в Івано-Франківську, той розповів мені свою проблему в яку він втрапив, через недобросовісних людей.

Він азербайджанець, колись приїхав сюди вчитися, женився тут і вже більше тридцяти років живе тут, виховує дітей, та займається бізнесом. Його бізнес будується на тому, що він експортує продукцію укаїнського виробництва в різні країни. А так як він за походженням азербайджанець, має там бізнес партнерів, то основну частину продукції вони експортують в Азербайджан. Місяць тому, він відвантажив два автомобіля з різних точок України. Котрі заїхали на митницю, замитнились і через декілька годин зв'язок з водіями перервався. Schmitz-(10)Матлаб (так звати мого товариша) одразу ж звернувся в поліцію, також повідомив приймаючу сторону в Азербайджані про проблему, після чого там в пресі піднявся шум (деталі тут), адже у викрадених на території України рефрежераторах було м'ясо призначене по державній програмі для військових. Після чого з Матлабом почали зв'язуватись інші постраждалі від подібних випадків, виявляється за цей місяць відомо про викрадення 10 - ти автомобілів в Україні з товаром. Приблизна сума збитків більше півмільйона доларів. Цікаво що через три дні водій та одна з машин тільки з іншим причепом, вчерговий раз заїхали на митницю знову замитнюватись, тільки з іншим товаром і йому ніхто не предявив нічого. Спокійно замитнили і відправили далі по колу «схеми».
А можливо він був у шапці невидимці?

Пройшов місяць а від правоохоронців ні слуху-ні духу. Франківські правоохоронці після дзвінка голови азербайджанської діаспори раднику міністра МВС, зустрілися з Матлабом для того, щоб повідомити: кримінальна справа сталася не на території Івано-Франківської області і не входить в їх компетенцію.

Найдивніше в цій ситуації, що не працює державна машина. Адже автомобіль, котрий заїжджає на митницю, замитнюється і у визначений термін часу не покидає територію України одразу підпадає під порушення закону України. В таких випадках його повинні автоматично подавати в розшук та порушувати кримінальну справу. А тут все набагато цікавіше, бо як відомо той самий водій замитнивши різний товар два рази і жодного разу не покинув територію України. Це стало відомо виключно через інсайдерські джерела в силових структурах. А скільки разів він замитнився ще і де і скільки таких водіїв у схемі, залишається тільки здогадуватись.

Викрасти автомобіль вже на сьогодні не так цікаво як раніше, тому що на закордонній реєстрації кожен третій автомобіль. Ці авто настільки дешеві, що за дві тисячі доларів, можна придбати доволі комфортне десятирічне авто, тому «бізнес» з викрадання автомобілів пішов під укіс. На сьогодні відомо, що такі речі як контрабанда, проституція і крадіжки авто в більшості - це міліцейські кришувальні схеми. В Україні останнім часом проходить реформаторська хвиля, багато посадовців: одні вже залишились а інші ризикують залишитися своїх посад. Тому вони трансформовуються в сучасний попит ринку і придумують нові схеми, аби не залишитись без основної роботи - кришування. А як назвати ці обставини по іншому.

Якщо за власними джерелами інформації вдається дізнатися, що водій замитнився декілька разів і ніхто не спитав в нього де попередній товар чому його не вивіз в строки та не притягнули до відповідальності. Відомо як в околицях Житомира пропав зв'язок у водіїв, також по камерах спостереження вдалося відслідкувати в якому напрямку рухались рефрежератори з товаром. І це все власними силами, а поліція не з першого разу навіть порушила кримінальне провадження. Цікаво над чим вони думали, як кваліфікувати по іншому викрадення вантажівки з товаром - хуліганство чи більш креативні варіанти мають?
Азербайджан в неспокійний для України час, став на державному рівні підтримкою. Бізнес надав максимальне сприяння в напрямку економіки та інвестицій, а взамін наші правоохоронні органи залишаються на рівні кабінетних кришувальників та покривальників банд, в країні де декларується закон і порядок.



На завершення хочу поділитися думками по ситуації з вкраденням ТІРів і чому я пов'язую її з кришуванням силовими структурами:
1. Автомобілі замитнившись не покинули територію України.
2. Зв'язок пропав в околицях Житомира. Товар був маркований та у фірмових експортових упаковках.
3. Тому по місцевих супермаркетах він піти не міг.
4. Лишається тільки один напрямок - Донбас ОРДЛО.
5. Адже як відомо і зімною погодяться санепідем медики, м'ясна продукція в рефрежераторах може спокійно зберігатися головне слідкувати за температурою. Тому часу для реалізації вдосталь.
6. Ситуація з блокадою дала зрозуміти, що недоторкані можуть маніпулювати законом і кришувати інтереси різних людей, тому не відкидаю цю думку, що з їхньою допомогою, товар міг потрапити туди.
7. Надто багато співпадінь, і товар пропав саме в той час загострення блокади.
8. Фірма перевізник зареєстрована в Переяслав-Хмельницьку, власник переводить стрілки, мовляв він фірму продав і тільки формально є власником.
9. У постраждалого є всі документи, договори, є особи. Що бракує поліції по гарячих слідах "впасти на хвіст", але напевно немає команди згори.


«Совпадєніє - не думаю!»



В пост скриптум добавлю також не мало важливу деталь: гадаю що в цій схемі за всіма традиціями мають бути замішані «свої», тобто - азербайджанці котрим відома інформація, коли куди і хто відправляє товар.

Незалежний журналіст Роман Реведжук


ОСТАННІ НОВИНИ:

РЕКЛАМА

Засновник газети: ПЕРША УКРАЇНСЬКА Незалежості МЕДІА ПЛАТФОРМА (с) 2014 "Камі з Перця"