ОСТАННІ НОВИНИ:
Блоги

Цінувати, бачити і розуміти прекрасне, насолоджуватися життям, розкрити свою душу для краси, дивитися на світ і бачити в ньому неповторне і дивовижне - все це може подарувати дитині малювання.

18035589_1314067318682929_1343898508_n (1)Сьогодні багато батьків запитують, для чого витрачати час на такий предмет, як малювання, якщо час можна віддати іншим, більш важливим предметам. Це не правильна думка, адже у цих уроків є цілком певні завдання, які дозволяють дитині гармонійно розвивати свій мозок.

Звичайно ж, завдяки шкільним урокам, великим художником дитина не стане, але вони дають можливість розвивати творче мислення, гармонійно розвиває особистість дитини, а також дозволяє їй краще опанувати математику, фізику та інші дисципліни.

Так чи потрібні уроки малювання в школі? Безумовно, вони потрібні, адже саме творчість дає можливість розвивати фантазію. Ці уроки можуть навчити дитину розуміти не тільки чужу творчість, але і зрозуміти, наскільки їй самій цікаво займатися малюванням.

Малювати потрібно кожному. У характері дитини, яка регулярно займається малюванням, поступово і природним чином виховуються такі прояви як: увага, ретельність, терпіння, планування процесу роботи... Воно розвиває спостережливість, точність рухів руки і пильність очей, вчить знаходити і виділяти головне, розрізняти найтонші відтінки кольору, розвиває зорову пам'ять. Кому такі цінні якості не потрібні? Може художника зі школяра і не вийде, але гармонійною особистістю він точно стане.

Крім того, батьки теж повинні переглянути своє ставлення до уроків малювання в школі, так як саме ці уроки можуть дати поштовх дитині стати 18073432_1314070648682596_1281663310_nна шлях творчості і отримати перші навички малювання, які можуть призвести до бажання відвідувати художню школу, щоб серйозно зайнятися творчістю і отримати можливість самореалізуватися.

Неважливо, чим малює дитина - олівцями, фарбами або пальчиками, створення візерунків на папері тренує руки нічим не гірше, ніж збирання конструктора або створення поробок з природних матеріалів. До того ж, створити незвичайне трохи складніше, ніж зібрати щось із готових предметів, і вимагає великих розумових затрат.
Незважаючи на старі стереотипи про те, що художники завжди бідні і незатребувані, в наш час до їх роботи все частіше і частіше звертаються розробники ігор, директора дизайнерських студій, будинків моделей та багато інших. Хороші художники обслуговують безліч галузей, тому людина, що вміє малювати, буде завжди затребуваною.

На уроках малювання ми вчимося передавати за допомогою олівця або пензля те, що бачить око. Так вчимося досягати точності в управлінні рухом руки. Ця якість необхідна і шоферові, що веде машину, і робітнику, керуючому верстатом, і хірургу, який виконує операцію. Крім того, малюванням і живописом займаються люди багатьох професій і справа тут не тільки в професійній діяльності або художньої обдарованості, яка, до речі, спочатку є у всіх. Малювання розвиває якості, потрібні як вченому, так і лікарю, поету, письменнику, робочому, фермеру, адже пізнання і сприйняття дійсності в основному відбувається за допомогою зору. Саме зір несе людині інформацію про форму, колір предметів і навколишнього світу в цілому. Також малювання розвиває фантазію. А це якість нагоді навіть в науці, адже на початку багатьох відкриттів і винаходів була лише фантазія.

Молодий вірменський художник Вреж Кіракосян, чоловік, який сам долає фізичні страждання, але при цьому лікує душі інших людей своїм мистецтвом, в одному інтерв'ю сказав цікаву річ:

«Малювання допомагає дивитися на світ іншими, новими очима, починаєш ще сильніше любити природу, людей і тварин. Починаєш ще сильніше цінувати все! Сам же процес малювання викликає неймовірні, чудові емоції. Людина духовно збагачується і росте над собою, розвивається і розкриває свої приховані здібності. Малювати треба, щоб бути щасливим і дарувати світові добро і красу».

На відмінну від інших творчих дисциплін, малювання дозволяє виразити внутрішній світ більш відкрито. Навряд чи на уроці музики можна почути у виконанні дитини її проблеми і страхи, а в його малюнках це можна розгледіти.

Коли дитина малює, врешті-решт, вона отримує результат. В процесі малювання вона експериментує, грає, і у неї виходить малюнок - кінцевий, видимий всіма результат його діяльності. А коли вона регулярно малює, то все більше хоче перенести творчість в інші сфери: в побут, відносини, в роботу. Скрізь їй стає легше творити, придумувати нове, знаходити оригінальний вихід із складних ситуацій.

Але щоб навчитися добре виконувати свою роботу, потрібно займатися. Кращим рішенням для дитини буде відвідування додаткових уроків малювання, бо для того, хто жити не може без мистецтва, такого навантаження в школі буде мало.

Ходячи на гурток малювання діти займаються в групі однодумців, можуть помітити цікаві деталі в інших роботах, знайти нові ідеї, можуть обговорити свої досягнення і виставити їх на загальний огляд інших людей, а викладач допоможе направити кипучу енергію дитини в потрібне русло. Це все є хорошим стимулом для того, щоб продовжувати розвиватися в цьому напрямку. Але це вже матеріал для іншої статті.


ОСТАННІ НОВИНИ:

РЕКЛАМА

Засновник газети: ПЕРША УКРАЇНСЬКА Незалежості МЕДІА ПЛАТФОРМА (с) 2014 "Камі з Перця"